sâmbătă, 7 mai 2011

Fericirea-n suflet

Sunt om liniştit
În tot ce eu fac,
Poate de atât'
Duşmanii mă pasc?

Sunt om liniştit
Şi bogat prin fapte,
Poate de atât'
Răii mă încearcă?

Sunt om liniştit
Şi curat în suflet,
Poate de atât'
În jur mă insultă?

Sunt om liniştit
Răul nu doresc,
Poate de atât'
Ei nu mă iubesc?

Sunt om liniştit
Şi doresc la toţi:
Fiţi voi fericiţi
Să aveţi un rost.

Este-o tragedie
Când nu ai noroc
Dar şi fericirea
Nu cade din pod.

Necesar să-ţi faci
Fericirea-n suflet,
Omul pentru asta
Zi de zi se luptă.

2 comentarii:

  1. E usor sa degradezi moral ,iar degradind e usor sa te impaci cu gindul,insa cind cei degradati vad alaturi pe cineva diferit de ei incep a simti contrastul deplin.De aceia i-i urasc pe cei diferiti fiindca ei le trezesc constiinta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sergiu îţi mulţumesc că ai citit anume acest vers, care într-o măsură ori alta mă caracterizează.Eşti primul care l-ai citit şi chiar sunt bucuros.Iar ultima strofă "Necesar să-ţi faci fericire-n suflet, omul pentru asta zi de zi se luptă" este alegoric, după mine.

    RăspundețiȘtergere