sâmbătă, 7 mai 2011

Gându-mi e la tine

Dimineaţa-i linişte, soarele răsare
Dinspre lac spre maluri adie a răcoare.
Şi-n lumina soarelui se zăresc în zare
Harnice albine, ieşind la strâns floarea.

Undeva departe mie-mi este gândul
Şi-mi apare-n faţă al tău chip şi zâmbet,
Şi-aş dori deseară lângă un salcâm
După-o zi cu soare să ne întâlnim.

Cred să vii, tu dragă, sper că mă iubeşti
Şi atunci în grabă găsim adăpost.
Gându-mi e la tine şi să ne iubim
Undeva departe cu miros de fân.

Iar tu îmbătată de a mea privire,
În grabă s-arunci totul de pe tine
Şi să fim doar noi în taina iubirii
Cum Adam şi Eva fără despărţire.

Doar după o noapte eu am înţeles:
Dragostea curată-i atunci când iubeşti
De aceea-ţi spun că mult te iubesc
De nu eşti alături - viaţa n-are sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu